Silkroad Capture The Flag Son bulunca Işınlanması için Gerekli Prosedür Kodları Sizlerle.
Arkadaşlar CTF bitince bazı server'da olduğu gibi bittikten sonra geri şehire ışınlamaz ve return ile dönersiniz bu sorunun çözümünü sizinle paylaşmak istedim
SRO_VT_SHARD==>Programmability==>Stored Procdures==>CharInstanceWorldDataMarkUpLastWorld
Kod:
USE [SRO_VT_SHARD]
GO
/****** Object: StoredProcedure [dbo].[_CharInstanceWorldDataMarkUpLastWorld] Script Date: 4.12.2020 17:20:14 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER OFF
GO
ALTER procedure [dbo].[_CharInstanceWorldDataMarkUpLastWorld]
@CharID int,
@WorldID int,
@LayerID int,
@Way tinyint
AS
IF( EXISTS( SELECT WorldID FROM _CharInstanceWorldData WHERE CharID = @charID and IsActivated = 1 ) )
BEGIN
UPDATE _CharInstanceworldData SET IsActivated = 0 WHERE CharID = @charID
END
IF( NOT EXISTS ( SELECT WorldID FROM _CharInstanceworldData WHERE Charid = @charID and WorldID = @worldID ) )
BEGIN
RETURN 1
END
UPDATE _CharInstanceWorldData SET IsActivated = @Way WHERE CharID = @charID and WorldID = @worldID
IF( @@ERROR != 0 )
BEGIN
RETURN @@ERROR
END
RETURN 1
Arkadaşlar CTF bitince bazı server'da olduğu gibi bittikten sonra geri şehire ışınlamaz ve return ile dönersiniz bu sorunun çözümünü sizinle paylaşmak istedim
SRO_VT_SHARD==>Programmability==>Stored Procdures==>CharInstanceWorldDataMarkUpLastWorld
Kod:
USE [SRO_VT_SHARD]
GO
/****** Object: StoredProcedure [dbo].[_CharInstanceWorldDataMarkUpLastWorld] Script Date: 4.12.2020 17:20:14 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER OFF
GO
ALTER procedure [dbo].[_CharInstanceWorldDataMarkUpLastWorld]
@CharID int,
@WorldID int,
@LayerID int,
@Way tinyint
AS
IF( EXISTS( SELECT WorldID FROM _CharInstanceWorldData WHERE CharID = @charID and IsActivated = 1 ) )
BEGIN
UPDATE _CharInstanceworldData SET IsActivated = 0 WHERE CharID = @charID
END
IF( NOT EXISTS ( SELECT WorldID FROM _CharInstanceworldData WHERE Charid = @charID and WorldID = @worldID ) )
BEGIN
RETURN 1
END
UPDATE _CharInstanceWorldData SET IsActivated = @Way WHERE CharID = @charID and WorldID = @worldID
IF( @@ERROR != 0 )
BEGIN
RETURN @@ERROR
END
RETURN 1